DiscusForum.adamn.pl Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj     


Poprzedni temat «» Następny temat
Uprawa roślin in vitro
Autor Wiadomość
alegumis
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-24, 10:16   Uprawa roślin in vitro

Postanowiłem dodać do zbiornika trochę roślinek, zastanawiam się nad in vitro i teraz nasuwa się kilka pytań ponieważ jestem laikiem i przerażają mnie te wszystkie aspekty prawdziwej akwarystyki roślinnej. Tak, więc:

- czy rośliny in vitro mają rację bytu w akwarium bez nawożenia
- czy światło z led jest wystarczające do prawidłowego wzrostu nie zależy mi na szybkości a na kondycji
- o czym należy jeszcze pamiętać
 
 
K@@MIL 


Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 352
Skąd: Łuków
Wysłany: 2014-11-24, 10:47   

kup z plantica.pl tam ja brałem i w sumie nie najgorzej przyrost gorszy na początku trochę ja miałem microsorium i w sumie rośnie ale z 5 razy lepiej rośnie takie które nie było in vitro poza tym bardziej narażone są na glony moim zdaniem te rośliny i jeżeli chcesz jakieś ciut bardziej wymagające to na pewno przy oświetleniu minimum 0,4w nic CI nie wyrośnie dodatkowo nawozy chociaż potas
 
 
Rafal
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-24, 17:52   

A ja polecę bezpośrednio od producenta - http://vitroplant.pl . Zamówienia składa się mailowo.
Duże kubeczki w niskiej cenie i gwarancja, że dostaniesz rośliny świeże a nie tygodniami stojące na półce bez oświetlenia, no i nie otwierane. Takie rośliny są w najlepszej kondycji i najlepiej się przyjmują.
 
 
alegumis
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-24, 18:04