DiscusForum.adamn.pl Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj     


Poprzedni temat «» Następny temat
Regał i szafka pod akwarium
Autor Wiadomość
Jula :3 


Imię: Julka
Pomogła: 1 raz
Wiek: 22
Dołączyła: 13 Mar 2014
Posty: 52
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-04-09, 12:59   Regał i szafka pod akwarium

Cześć wszystkim :mrgreen:
Mam w domku taką oto komodę (przepraszam za syfek :oops: ):



nóżka



te drzwiczki się nie domykają - już mówie dlaczego



Blat jest wygięty, mama twierdzi, że to przez brak nóżek na środku. Jeśli komoda jest jeszcze zdatna do użytku to myślę nad dodaniem ośmiu nóżek, płyta 18 mm na tył.

Wymiary szafki to 132x45x96 - standardowa 240-tka się wciśnie. Grubość blatu to 21 mm, materiał to chyba płyta wiórowa (? nie znam się, przypomina trochę sprasowaną tablicę korkową). Jak myslicie, nada się to na szafkę pod akwarium?

Znalazłam jeszcze taki regał: http://allegro.pl/25-rega...4130967700.html

Nada się pod baniaczki od 100 do 40 cm? Niektóre miałyby stać po dwa na półeczkę. regał oczywiście przykręcony do ściany, może wzmocniony kątownikami? Jakies podpowiedzi?

Dzięki z góry za pomoc ;-)
 
 
alegumis
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-09, 13:43   

Jeśli chodzi o komodę to nóżki w miejscu gdzie są pionowe przegrody i będzie ok. A z tym zamykaniem to zawiasy mogą mieć regulacje, sprawdź kąty między blatem i pionową przegrodą i będziesz wiedziała gdzie ucieka. Co do regału z linku to widuję je na co dzień i osobiście nie postawiłbym na nim akwarium, chociaż teoretycznie jest ok.
 
 
adam1977 


Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 759
Skąd: Pajęczno
Wysłany: 2014-04-09, 14:43   

Julia komoda jest ok, mam podobną tylko kupiona jako szafka pod akwarium i producent mnie zapewniał, że stawiał na takiej 2 tony :-) (jak chcesz ją zobaczyć to w moim wątku)
Co do nóżek to wyciągnij je całkowicie, niech stoi całą płytą na podłodze - tak jak moja ;-)