DiscusForum.adamn.pl Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj     


Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin forum
Autor Wiadomość
Rafal
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-20, 02:28   Regulamin forum

§1. Rejestracja na forum oznacza wyrażenie zgody przez użytkownika na:
1. Poprawianie i usuwanie napisanych przez użytkownika postów, jego fragmentów, załączników jeżeli naruszają one interes osób trzecich, nie są zgodne z obowiązującym prawem, mogą wywołać kłótnie i w inny sposób są niezgodne z regulaminem.
2. Otrzymywanie informacji od administracji (pw, e-mail itp.) dotyczących spraw związanych z forum.
3. Zapisywanie na swoim komputerze (lub innym urządzeniu służącym do przeglądania internetu) plików cookies. Forum DiscusForum.adamn.pl wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego forum do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego forum bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej o plikach cookies najdziesz tutaj: http://discusforum.adamn.pl/viewtopic.php?t=8279. W wypadku wyłączenia plików cookies forum nie będzie działało prawidłowo.

§2. Profil użytkownika.
1. W profilu znajdują się pola oznaczone jako obowiązkowe i dobrowolne.
2. Pola obowiązkowe, które każdy powinien mieć wypełnione to: Imię, Skąd (miejscowość zamieszkiwania), Płeć i Data urodzenia.
3. Wszystkie pola w profilu winny zawierać dane zgodne ze stanem faktycznym.
4. Niewypełnienie obowiązkowych pól profilu będzie traktowane jako łamanie regulaminu i karane zgodnie z jego zapisami.

§3. Pisanie na forum i na shoutboxie.
1. Cenimy wolność słowa ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników. Nie używaj wulgaryzmów. Zachowanie kultury osobistej w dyskusjach jest największym priorytetem na forum. Swe wypowiedzi opieraj na faktach i doświadczeniu. Negowanie innych na forum bez podania szczegółów jest niedopuszczalne. O nieobecnych na forum się nie rozmawia. Celem tego Forum jest edukacja w sferze akwarystyki szerokopojętej. Jak też skierowanej na opiekę i hodowle dyskowcow w zbiornikach.
2. Posty celowo prowokujące konflikty z innymi użytkownikami forum będą usuwane przez administracje a ich autor może zostać ukarany zgodnie z regulaminem.
3. Na forum nie zwracamy się do siebie per Pan/Pani. Zwracamy się per Ty, używając imienia podanego w profilu.
4. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych, interpunkcyjnych, językowych. Używaj skrótów tylko wtedy, gdy są pospolite.
5. Forum to nie śmietnik a jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. No właśnie!, Zgadzam się z powyższym, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie. Posty nic nie wnoszące do tematu będą usuwane bez ostrzeżenia (nie dotyczy działu Galeria).
6. Zakładaj wątki zgodne z tematyką danego działu, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł. Tematy zakładane w złych kategoriach będą przenoszone a posty nie na temat usuwane.
7. Wątki wielotematyczne mogą być dzielone i przenoszone do odpowiednich działów forum a ich tytuły zmieniane.
8. Cytowanie czyjejś wypowiedzi powinno być krótkie - dotyczące wyłącznie fragmentu do którego chcemy się ustosunkować.
9. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, bez ingerencji w treść. Cytujący powinien posiadać zgodę autora na zamieszczenie cytatu.
10. Kolor czerwony (a także kolory zbliżone do czerwonego) jest zarezerwowany dla administracji forum.
11. Właściciel oraz administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane na forum przez użytkowników. Równocześnie właściciel forum nie zastrzega sobie prawa do wyłączności. Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeśli autor wyrazi takie życzenie.

§4. Sygnatury i awatary.
1. Prosimy o stosowanie krótkich sygnatur, nie łamiących regulaminu forum.
2. Banery zamieszczane w podpisach i awatary użytkowników nie mogą zanadto rozpraszać użytkowników.
3. W sygnaturze możliwe jest odsyłanie do innych stron www, jednak bez nachalnej reklamy.
4. Wysokość banera w sygnaturze nie może przekraczać 60 pikseli. Jakiekolwiek odstępstwa od tej reguły wymagają zgody administracji forum.

§5. Reklama.
1. Reklamowanie sklepów, firm, sponsorów oraz ich ofert, aktualnych promocji a także zaprzyjaźnionych forów może odbywać się wyłącznie po wcześniejszym skonsultowaniu się z administracją forum.
2. Sprzedaż indywidualna możliwa jest w dziale Giełda - po napisaniu 10 postów. Wszystkie tematy w dziale Giełda, w których przez 30 dni nie napisano nowego posta, są usuwane automatycznie. Po uzyskaniu informacji od autora wątku mogą być one usunięte wcześniej.
3. Dział Giełda nie służy do zamieszczania ofert komercyjnych (sklepów, hodowli). Wszystkie takie ogłoszenia zamieszczane bez zgody administracji forum będą usuwane.
4. Reklamowanie innych forów dopuszczalne jest wyłącznie na zasadzie wzajemności (tj. na reklamowanym forum takie działanie nie może być zabronione). W przeciwnym wypadku odwołanie takie może zostać usunięte.

§6. Utrzymanie porządku na forum.
1. Porządek na forum utrzymuje administracja forum.
2. Osoba nie stosująca się do regulaminu będzie karana upomnieniami ustnymi na forum oraz ostrzeżeniami. Decyzję o przyznaniu ostrzeżenia podejmuje administracja forum. Ostrzeżenia podlegają odwołaniu. W przypadkach spornych odwołać się można do administratora - być może wystarczy Wasze wyjaśnienie aby zmienić podjętą decyzję.
3. Osoba znacząco działająca na szkodę forum, bądź wielokrotnie łamiąca regulamin będzie usuwana z forum z blokadą wejścia (tzw. ban).
4. Wszystkie nowe konta zakładane przez osobę usuniętą z forum za łamanie regulaminu będą usuwane.
5. Przypadki łamania prawa na forum będą zgłaszane właściwym służbom.

§7. Ostrzeżenia i ich konsekwencje.
1. Za każde złamanie regulaminu użytkownik może otrzymać ostrzeżenie o wartości 1
2. Otrzymanie ostrzeżenia wiąże się z utrudnieniami w dostępie do forum (brak możliwości bezpośredniego wejścia w działy forum) oraz pojawieniem się x przed nazwą użytkownika.
3. Ostrzeżenia sumują się.
4. Otrzymanie przez użytkownika ostrzeżeń o łącznej wartości 3 jest równoznaczne z blokadą możliwości pisania na forum.
5. Otrzymanie przez użytkownika ostrzeżeń o łącznej wartości 6 jest równoznaczne z blokadą wejścia (ban) na forum.
6. Każde ostrzeżenie może zostać usunięte po napisaniu wątku na forum o tematyce uzgodnionej z administracją forum.

§8. Pozostałe.
1. Zabronione jest podszywanie się pod inne osoby, choćby przypadkowo. W tych sytuacjach administracja będzie prosić o zmianę spornych elementów (nazwa użytkownika, awatar itp.). W przypadkach odmowy zmiany spornych elementów bądź milczenia użytkownika, sporne elementy będą zmieniane przez administrację forum.
2. Wszelkie uwagi, sugestie, pomysły dotyczące pracy administracji można zgłaszać w dziale žObsługa forum. Dotyczy to również propozycji zmian regulaminu. Ewentualne uwagi dotyczące treści postów i ich niezgodności z regulaminem należy zgłaszać wprost do administratorów.
3. Konto użytkownika może zostać usunięte w każdej chwili na prośbę użytkownika. W tym celu należy zwrócić się z prośbą do administratora.
4. Zasady obowiązujące w poszczególnych działach forum mogą być uszczegółowione w dodatkowych regulaminach (Regulamin działu).
5. Regulamin może być doprecyzowany w każdej chwili i bez uprzedzenia. Jego ewentualne zmiany wchodzą w życie od razu po ich opublikowaniu. Obowiązkiem użytkowników jest jego respektowanie. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
6. W sprawach, których nie obejmuje regulamin decyduje głos administracji. Rozstrzygający we wszelkich sprawach głos należy do administratorów.
7. Tyczy FORUMOWICZÓW posługujących się nickiem używanym na tym FORUM i na GRUPIE na FB a piszących na innym (innej) o podobnej tematyce. Swą postawą powinni identyfikować się ONI z TYM FORUM i na innych stosować te same postawy i zasady jakie tu obowiązują. Jak nas widzą tak nas piszą. Każde złamanie tych zasad na innym FORUM lub GRUPIE przez forumowicza będącego zarejestrowanym na TYM FORUM lub GRUPIE pod takim samym nickiem bądź nazwiskiem będzie traktowane jak łamanie zasad i REGULAMINU tego FORUM i GRUPY.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wersja do druku

Skocz do:  


     DiscusForum.adamn.pl: forum dyskusyjne o dyskowcach     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision
Edycja, modyfikacje i poprawki: TIserwis.pl







Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12