DiscusForum.adamn.pl Strona Główna  
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj     


Poprzedni temat «» Następny temat
problem z pasożytem
Autor Wiadomość
pawcio206 

Imię: Paweł
Wiek: 41
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 69
Skąd: Ruda Śląska
  Wysłany: 2013-06-03, 01:03   problem z pasożytem

JESTEM NOWICJUSZEM TAK ZE Z GÓRY DZIĘKI ZA WYROZUMIAŁOŚĆ;
1) Zbiornik:
- pojemność litrów .... kwarantanna 100l zbiornk docelowy 450l
- od kiedy zbiornik funkcjonuje .... kwarantanna od 25kwietnia 450l od 1 maja
- wymiary .... 80x35x35x 150x60x50
- rodzaj (roślinny, sterylny) .... sterylny 450 jeszcze brak roslin
- rodzaj podłoża .... czarny gres 0,6-1,2mm

2) Woda:

- kwasowość (pH) .... 6,4 i
- twardość węglanowa i ogólna .... kh 3 gh 7
- wielkość związków azotowych .... 10mg/l
- temperatura wody .... 28
- częstotliwość i wielkość podmian wody .... kwarantanna co dwa dni 20l główny zbiornik jeszcze bez podmiany tylko czyszczenie dna z odchodów i woda z powrotem
- sposób przygotowania wody do podmian .... kwarantanna woda odstana
- obsada ryb (wymienić rodzaje ile, jakie od kiedy, wielkość ....wszystkie rybki z hodowli od stendkera kupione 2 maja kwarantanna 4 paletki -1 pigeon red ok 8cm dwa solid fire red ok 6-7cm 1 kobalt 4 cm zbiornik docelowy pigeon red 11-12cm dwa bludiamonty pierwszy 11-12 cm drugi 8-9cm i jeden kobalt 6-7cm - z czego rybki podczas zakupu miały; pigeony po 7-8 cm bludiamont 6-7cm solod fire derd 4 cm i kobalty po 3 cm. 4 ktore sa w 450 rosną jak na drożdżach tamte stoją w miejscu. poza tym 3 kiryski panda 3cm 3 kiryski sterby 5cm 2 zbrojniki3cm

3) Rodzaj pokarmu:
- (suchy, mrożony, żywy podawany ile razy dziennie) .. mix z serca wołowego od stendkera oraz z suche z tropicala d-50plus